Zadání závěrečné práce
Cílem závěrečné práce je ověřit a prezentovat znalosti a dovednosti, které student získal během absolvování kurzu.
Student připraví a před komisí předvede desetiminutovou prezentaci s využitím aplikace MS PowerPoint. Obsahem závěrečné
práce je marketingová analýza a plán vybrané instituce. Student by při přípravě a předvedení prezentace měl co nejlépe
využít získaných poznatků z oblasti sociální, elektronické a marketingové komunikace.
Struktura prezentace
- Úvod
- stručné uvedení poslání, cílů a činnosti vybrané instituce;
- vysvětlení důvodů a záměrů, se kterými si student vybral právě tuto instituci.
- Marketing instituce
- částečná analýza marketingu instituce (např. zpracování SWOT analýzy instituce apod.);
- dílčí plán zlepšení a rozvoje marketingu instituce (např. návrh marketingového výzkumu apod.);
- pro splnění tohoto bodu stačí demonstrovat využití pouze jednoho nástroje nebo metody marketingu, podstatný je praktický význam a využitelnost.
- Marketingové komunikace instituce
- částečná analýza marketingových komunikací instituce (např. analýza public relations instituce apod.);
- dílčí komunikační plán instituce (např. zlepšení a rozvoj public relations apod.);
- pro splnění tohoto bodu stačí demonstrovat využití pouze jednoho nástroje nebo metody marketingových komunikací,
podstatný je praktický význam a využitelnost.
- Závěr
- kritické posouzení využití marketingových postupů v praxi vybrané instituce;
- nástin dlouhodobé vize a možností rozvoje marketingu a marketingových komunikací instituce.
Upozornění:
Prezentace závěrečných prací budou probíhat v termínu 28. a 29. února 2008 od 16 hod. v místnosti B304. Aby
vyučující mohl zhodnotit a případně napsat připomínky k Vaší práci, je třeba vložit soubor vytvořený v MS PowerPoint
do LMS MOODLE v termínu do 15. února 2008.