Modul 1 - STUDENT
Modul STUDENT, který je jednou ze součástí celkového modelu adaptivní elektronické výuky, byl vytvořen na základě analýzy různých členění učebních stylů různými autory. Výsledkem analýzy je skupina
charakteristik studenta určujících jeho učební styl.
Sledovanými vlastnostmi studenta jsou:
- smyslové vnímáni
- afektivní vlastnosti
- sociální vlastnosti
- taktiky učení
- autoregulace
Vlastnosti student se dělí na statické (zjišťované na začátku studia) a dynamické (okamžité) znalosti a dovednosti.
Podrobněji publikováno
- KOSTOLÁNYOVÁ, K., ŠARMANOVÁ, J., TAKÁCS, O. Learning Characteristics. Proceedings of the 9th European Conference on e-Learning. Instituto Superior de Engenharia do Porto: Academic Publishing Limited,
2010. s. 107-107. [2010]. ISBN 978-1-906638-83-2
- KOSTOLÁNYOVÁ, K., ŠARMANOVÁ, J., TAKÁCS, O. Classification of Learning Styles for Adaptive Education. The New Educational Review. 2011, roč. 2011, sv. 23, s. 199-212
Aktualizace: 12. 03. 2012
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.