Lékařská fakulta
Ostravská univerzita v Ostravě
Syllabova 19
703 00 Ostrava - Zábřeh


 

Monitorovací zpráva 02 / Výstupy projektu

Výstupy klíčových aktivit

  • Monitorovací období 4. srpna 2011 - 3. února 2012

Klíčová aktivita 01

V monitorovaném období byla projednávána obsahová náplň se slovenskými odbornými pracovišti, na kterých budou realizovány stáže studentů. V současné době probíhají jednání o termínech realizace studentských stáží. Byla zahájena jednání s University L.U.de.S.,Lugano-Pazzallo ve Švýcarsku pro realizaci stáží odborných pracovníků.

V letním semestru akademického roku 2011/2012 proběhne stáž studentů na slovenských pracovištích.

Klíčová aktivita 02

Ve sledovaném monitorovacím období proběhl studentský workshop Den první pomoci,kterého se zúčastnilo 45 studentů a participovalo na něm 14 odborných pracovníků. Den první pomoci probíhal 28.-29. září 2011.

Ve dnech 3. února 2012 proběhly 2 studentské odborné workshopy v Hotelu Holiday Inn v Brně. Workshopy lektorsky vedl prof. B. Domres,přední evropský specialista na problematiku medicíny katastrof a hromadných neštěstí. Workshopy probíhaly v jazyce anglickém a zúčastnilo se jich celkem 10 studentů. Obsahová náplň studentských workshopů je součástí přílohy výstupy KA2.

Dne 10. prosince 2011 proběhla mezinárodní konference Emergency Surgery Workshop Davos 2011 ve Švýcarsku.

Klíčová aktivita 03

Klíčová aktivita byla realizována v pronajatých vzdělávacích místech a v kanceláři projektové podpory Grant office, kde byly realizovány vzdělávací semináře pro akademické pracovníky VŠ a ostatních pracovníků VŠ. Cílem seminářů bylo naplnit potřebu pracovníků v orientaci v oblasti veřejných zakázek, projektového a finančního řízení.

V rámci KA3 bylo uskutečněno 9 vzdělávacích seminářů z oblasti veřejných zakázek a autorského práva, 4 semináře a 2 workshopy z oblasti ekonomiky a finančního řízení. Při větším počtu uchazečů se vzdělávací semináře konaly v místech v blízkosti budov OU. Některé již byly realizovány v nově vybudovaných kancelářích (zasedací místnost) projektové podpory - Grant office. Zde bylo vybaveno 5 kanceláří a 1 zasedací místnost kancelářským nábytkem a výpočetní a didaktickou technikou. Aktivita se setkala s velkým zájmem ze strany jak akademických, tak ostatních pracovníků VŠ.

Aktualizace: 09. 10. 2012


© Ostravská univerzita 2008 - 2024
Ostravská univerzita, Dvořákova 7, 701 03 Ostrava

Technický kontakt