Monitorovací zpráva 03 / Výstupy projektu
Výstupy klíčových aktivit
Monitorovací období 30. března - 29. září 2010.
Výstupy klíčové aktivity č. 01:
- Realizováno výběrové řízení na překlady cizojazyčné odborné literatury.
- Jednání řídícího týmu a pracovních skupin.
- Inovace sylabů 19 předmětů
- DPP a DPČ, autorské smlouvy
- Čestná prohlášení o výši úvazku
- Prohlášení o ochraně osobních údajů
- Řízení projektu
- Do klíčové aktivity KA 1 Příprava inovace studijního oboru není cílová skupina zapojena
Výstupy klíčové aktivity č. 02:
- V monitorovacím období od 30. března – 29. září 2010 bylo uzavřeno 14 autorských smluv.
- Cílem aktivity je připravit nové distanční opory, které budou sloužit jako studijní materiál pro inovované kurzy.
- Postupně bylo zpracováno a proplaceno14 studijních opor.
- Konkrétní činnosti vedoucí k postupnému naplnění cíle projektu a KA 02:
- Realizace jazykových korektur
- Uzavření smluv na odborné recenze
- Uzavření smluv na distanční posudky
- Převedení textů do formátu PDF pro tisk
- Archivace finální podoby textů na CD
Výstupy klíčové aktivity č. 03:
- Cílem aktivity 03 je připravit speciální výukové CD, které budou doplňovat informace dílčích kurzů. Část výukových CD je připravována a natáčena ve spolupráci s partnery, část (hrané modelové situace) bude
zajišťována dodavatelsky, formou nákupu služeb (VŘ na videonahrávky).
- Konkrétní činnosti realizované v rámci aktivity KA 03:
- Vypsání a realizace zadávacího řízení na natočení výukových DVD
- Vypsání a realizace zadávacího řízení na nákup optoelektronických přístrojů
- Vypsání a realizace zadávacího řízení na nákup informační techniky
- Do realizace této aktivity byl zapojen partner s finančním příspěvkem FNO
Výstupy klíčové aktivity č. 04:
- V rámci klíčové aktivity 04 bylo uzavřeno 41 autorských smluv na kasuistiky
- Klíčová aktivita č. 4 neprobíhá v souladu s harmonogramem naplňování klíčových aktivit.
- Příčinou zpoždění v plnění požadovaných termínů ze strany autorů z důvodu vysoké pracovní zaneprázdněnosti.
- Výstupy:
- 41 zpracovaných kasuistik
Výstupy klíčové aktivity č. 05:
- Cílem klíčové aktivity bylo vytvořit specializované pracoviště pro studenty - přebudovat nevyužívaný suterén v budově Ústavu soudního lékařství Fakultní nemocnice Ostrava na trenažéry terénních situací,
které budou sloužit k nácviku dovedností posluchačům oboru Společenská patologie a logistika terénních rizikových situací a oboru Zdravotnický záchranář. Konkrétní činnosti vedoucí k postupnému naplnění
cíle projektu a KA 05:
- Výstupy:
- Výběrové řízení na realizaci stavebních úprav
- VŘ realizoval partner s finančním příspěvkem.
Výstupy klíčové aktivity č. 06:
- V září 2010 bylo zahájeno pilotní ověření inovovaných kurzů v oborech Společenská patologie a logistika terénních rizikových situací a v oboru Zdravotnický záchranář
- Výstupy:
- Do inovovaných kurzů se zapsalo celkem 612 posluchačů
- Pilotní realizace inovovaných studijních kurzů podporujících možnosti mezioborových studií v září -2010 probíhá souladu s harmonogramem
- Do aktivity jsou zapojeni partneři projektu v rolích lektorů
Výběrová řízení
VŘ 04/2010:
- 01. 06.2010 byla zveřejněna výzva na stránkách MŠMT k podání nabídek na natočení výukových DVD.
- 14. 06. 2010 hodnotící komise provedla posouzení zaslaných nabídek a doporučila vítěznou nabídku – firmu POLAR televize Ostrava, se kterou byla dne 20. července 2010 podepsána smlouva o dílo.
VŘ 05/2010:
- 11. 06. 2010 byla zveřejněna výzva na stránkách MŠMT k podání nabídek na provedení stavebních úprav suterénu budovy Ústavu soudního lékařství FNO.
- 29. 06. 2010 hodnotící komise provedla posouzení zaslaných nabídek a doporučila vítěznou nabídku – firmu OSA – INVEST s.r.o., se kterou byla dne 14. července 2010 podepsána smlouva o dílo.
VŘ 06/2010:
- 27. 07. 2010 byla zveřejněna výzva na vybavení trenažérů optoelektronikou.
- 24. 08. 2010 došlo ke zhodnocení nabídky a byla doporučena nabídka firmy Olympus s.r.o., se kterou byla dne 19. září 2010 podepsána kupní smlouva.
VŘ 07/2010:
- 19. 08. 2010 byla zveřejněna výzva na tisky didaktických pomůcek
VŘ bylo dne 31. 08. 2010 zrušeno důvodů obsažených v technické specifikaci předmětu plnění veřejné zakázky.
VŘ 08/2010:
- 03. 09. 2010 byla zveřejněna výzva na tisky didaktických pomůcek.
- 13. 09. 2010 hodnotící komise provedla posouzení zaslaných nabídek a doporučila vítěznou nabídku – firmu Zdeněk Pracný - OFTIS, se kterou byla dne 4. října 2010 podepsána kupní smlouva.
VŘ 09/2010:
- Monika Pekárková - Top Language School
07. 07.2010 podepsána kupní smlouva.
Dne 16. června 2010 proběhla kontrola projektu z MŠMT. Kontrola nezaznamenala žádnou připomínku k věcnému i finančnímu řízení projektu.
Aktualizace: 10. 08. 2011