Monitorovací zpráva 02 / Výstupy projektu
Výstupy klíčových aktivit
Monitorovací období 30. září 2009 - 29. března 2010
Výstupy klíčové aktivity č. 01:
- Pracovní smlouvy, DPP a DPČ (pracovní smlouvy-3, DPP-10, DPČ-9)
- Čestná prohlášení o výši úvazku
- Osobní údaje
- Prohlášení o ochraně osobních údajů
- Řízení projektu
Výstupy klíčové aktivity č. 02:
- Autorské smlouvy v počtu 12 ks
- Zhotovené distanční opory v počtu 6 ks
Výstupy klíčové aktivity č. 03:
- Uzavřené smlouvy s technickými pracovníky pro zpracování výukových CD
- Aktivita č. 3 probíhala v souladu s harmonogramem naplňování klíčových aktivit.
Výstupy klíčové aktivity č. 04:
- 17 autorských smluv na zpracování kasuistik
- 10 zpracovaných kazuistik:
Výstupy klíčové aktivity č. 05:
- Zadávací řízení na tvorbu projektu stavebních úprav.
- Zpracovaný projekt realizace stavební úpravy. Vítězem zadávacího řízení je Studio Lenart, se kterým byla sepsána smlouva na vytvoření projektu.
- Dále bylo připravováno zadávací řízení na realizaci stavebních úprav v suterénu Fakultní nemocnice Ostrava, které bude realizováno v následujícím monitorovacím období.
Výběrová řízení
VŘ 01/2009:
- 30. 09. 2009 byla zveřejněna výzva k podání nabídek na nákup kancelářských potřeb.
- 23. 10. 2009 hodnotící komise provedla posouzení zaslaných nabídek a doporučila vítěznou nabídku – firmu ART pap. s.r.o., se kterou byla dne 04. 12. 2009 podepsána kupní smlouva.
VŘ 02/2009:
- 12. 10. 2009 byla v rámci systému OU nakup-it, zveřejněn požadavek na nákup IT techniky.
- 16. 10. 2009 byly nabídky firem zaslány na OU. Po posouzení nabídek byla vybrána vítězná nabídka firmy DATAELPOCOM s.r.o.
VŘ 03/2009:
- 13. 10. 2009 byla zveřejněna výzva finančním partnerem FNO k podání nabídek na zhotovení projektové dokumentace.
- 26. 10. 2009 hodnotící komise provedla posouzení zaslaných nabídek a doporučila vítěznou nabídku – firmu Ing. Svatopluk Lenart – STUDIO LENART, se kterou byla dne 24. 11. 2009 podepsána smlouva o dílo.
Aktualizace: 15. 06. 2010