Nové přístupy k využití ICT ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách
Aktuality:
1.3.2013
Realizace projektu byla ukončena 28. 2. 2012. Projekt je nyní ve fázi udržitelnosti. Aktuální informace Vám poskytne Bc. Filip Goszler.
20.9.2011 Proběhl environmentální workshop. Více se dozvíte v části wokrshopy. Environmentální.
21.6.2011 Proběhl workshop z přírodopisu. Více se dozvíte v části wokrshopy. Přírodopis.
23.5.2011 Proběhl workshop z chemie. Více se dozvíte v části wokrshopy. Chemie.
20.4.2011 Proběhl workshop z fyziky. Více se dozvíte v části wokrshopy. Fyzika.
|
Příjemce dotace: | Ostravská univerzita v Ostravě |
Poskytovatel dotace: | Moravskoslezský kraj |
Místo realizace: | Moravskoslezský kraj |
Operační program: | Vzdělávání a konkurenceschopnost |
Doba realizace: | 11/2009 02/2012 |
Oblast podpory: | 1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání |
Registrační číslo: | CZ. 1.07/1.1.07/02.0047 |
Projekt je zaměřen na zvýšení kvality a efektivity vzdělávání žáků ZŠ v MSK v přírodovědných předmětech prostřednictvím počítačem podporovaných experimentů.
Změny společnosti mění požadavky na vzdělávání a jeho přispění k rozvoji lidských zdrojů.
Počáteční vzdělávání tvoří základ k rozvoji a uplatnění jedince ve společnosti.
Z výzkumů PISA 2006 v oblasti přírodovědné gramotnosti vyplynuly nadprůměrné teoretické vědomosti a podprůměrné dovednosti žáků, výzkum TIMSS (2007) prokázal zhoršující se tendenci výsledků českých žáků ZŠ v přírodních vědách. Projekt přispěje k posílení funkční ICT gramotnosti a zvýšení dovedností žáků v přírodovědných předmětech na 15 ZŠ v MSK prostřednictvím ICT pomůcek, vyvinutím metodiky jejich používání a vyškolením učitelů. Projekt bude mít hlavní pozitivní dopad na žáky ZŠ v MSK, a to i prostřednictvím zvýšení kompetencí učitelů, kteří je v rámci vzdělávacího procesu ovlivňují.
Projekt bude realizován žadatelem Ostravská univerzita v Ostravě, partnery MEC, o.p.s. a 15 ZŠ z MSK.